به گزارش روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد ، در اقدامی معنوی ، دکتر سید محسن اسدی، رئیس این مرکز، به همراه جمعی از همکاران با حضور در منزل خانوادههای معزز شهدا، شهیدان گرانقدر «مهرشاد باشیب» و «علی کیانی» با آنان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار، دکتر سید محسن اسدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک و تهنیت به خانوادههای صبور آنان، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد. وی با اهدای لوح سپاس از صبر و استقامت خانوادههای این شهدای عزیز تجلیل نمود.
رئیس مرکز بهداشت شهید دامیده در این دیدار صمیمانه خاطرنشان کرد: «ما هرچه امروز داریم و هر خدمتی که به مردم ارائه میدهیم، مدیون برکت خون پاک شهیدان است. دیدار با خانواده شهدا برای ما توفیقی است که روحیه خدمترسانی را در وجودمان زنده میکند.»
این دیدار با هدف تکریم مقام شامخ شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی انجام شد.
